Dragi clienți,
Echipa eGourmet face toate eforturile pentru a se asigura că produsele și serviciile livrate în Comandă sunt de cea mai înaltă calitate. Totuși, dacă Clientul are probleme cu produsele comandate și dorește să le returneze, ne poate contacta la adresa de email shop@egourmet.ro sau să completeze Formularul de returnare produs în easybox – Sameday. Un reprezentant eGourmet va răspunde solicitărilor sale.
La egourmet.ro consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului pe email la shop@egourmet.ro ca renunta la cumpararea produsului fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 30 zile de la primirea produsului.
- produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit) si
- cu posibilitatea de verificare a produsului returnat de catre vanzator sau firma care a efectuat expeditia in numele vanzatorului,
- produsele returnate care nu pot fi verificate nu vor fi primite de expeditor / vanzator,
- cheltuielile de tur – retur vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 de zile calendaristice de la retur (dupa ce produsul a fost receptionat de vanzator).
Daca plata comenzi a fost facuta cu card bancar/op si comanda este refuzata sau anulata inainte de primire, rambursarea se va face tot in termen de 14 zile calendaristice mai putin suma aferenta costului tur (rambursul se va face numai in acel cont apartinand cardului/op din care s-a facut plata).
În cazul în care unul sau mai multe produse din comanda primită este deteriorat vom asigura înlocuirea acestuia în cel mai scurt timp posibil și în limita disponibilității unui produs identic pe stoc.
În cazul în care nu putem înlocui produsul atunci vă vom rambursa contravaloarea aferenta produsului deteriorat.
Condiții:
Dacă ați primit un produs deteriorat vă rugăm să ne transmiteți o informare împreună cu fotografii relevante care demonstrează acest lucru în termen de maxim 24 ore de la recepționarea coletului prin curierat. Adresa de e-mail la care veți transmite informarea și solicitarea de înlocuire este shop@egourmet.ro.
Mulțumim că ați ales eGourmet!