Nu am primit factura. Am greșit datele de facturare. Cum procedez?
Factura va fi trimisă pe email precum și în format fizic în interiorul coletului ce conține comanda Dvs. Dacă date de facturare au fost înregistrate eronat pe site, este suficient să ne scrieți, și situația se va remedia. Adresa de email este: shop@egourmet.ro
Vreau să returnez produsele. Cum procedez?
Echipa eGourmet depune toate eforturile pentru ca stocarea și împachetarea produselor să respecte cele mai înalte standarde și, astfel, să ajungă la Dvs. în cea mai bună stare. Totuși, dacă există nemulțumiri în acest sens și doriti să returnați produsele, vă rugăm să ne contactați la adresa de email shop@egourmet.ro. Cu siguranță vom găsi o soluție potrivită pentru ambele părți.
Mi-am uitat parola. Cum o pot reseta?
Dacă ți-ai uitat parola folosită pentru a te loga pe site, o poți recupera apăsând butonul „A-ți pierdut parola?„. Veți fi redirecționat la pagina unde introduceți numele de utilizator sau adresa de e-mail. Selectați, apoi, butonul „Resetează parola„. Veți primi o legătură prin email pentru a crea o parolă nouă.
Pot schimba sau anula comanda mea?
Puteți modifica sau șterge comanda în orice moment al procesului de comandă. Modificările pot fi făcute în continuare în pagina de imagine generală a comenzii până când faceți clic pe „Plasează comanda”.
Dacă ați finalizat deja comanda în magazinul nostru online, este încă posibil să schimbați și să anulați comanda până când comanda dvs. a fost ambalată și expediată către partenerul nostru de logistică. Vă rugăm să ne contactați imediat după plasarea comenzii la adresa de email shop@egourmet.ro.
Este posibil să specificați data dorită pentru livrare?
In cazul in care doriti sa specificati anumite aspecte referitoare la livrare cum ar fi: ora de livrare, adresa sau puncte de reper, va rugam sa introduceti in casuta de observatii aceste lucruri inainte de finalizarea comenzii.
Unde pot găsi informații despre produse și alergeni?
Puteți găsi informații despre produse și alergenii din produsele noastre în descrierea produsului. Apăsați pe linkul atașat și se va deschide un fișier în format PDF, ce conține informațiile necesare. Alergenii sunt de asemenea marcați pe eticheta produsului.
Ce înseamnă eticheta halal?
Produsele marcate ca halal nu conțin ingrediente care sunt interzise în credința musulmană. Aceasta nu este o certificare oficială a companiei noastre. Accentul se concentrează exclusiv pe ingredientele produselor respective.